一條打牌食胡問題!
Added 2020-10-03 05:50:23 +0000 UTC尋日三個老友過嚟同我打牌,因為疫症由農曆新年延遲到而家!結果我又係大輸家,一個輸三家!屌!但我要喺度同大家講一鋪牌:我出充隻「中」,對家食!我上家都食!但我上家做十三么!當時我哋認為對家應該節胡!但上家條肥仔唔服氣,話因為十三么大所以應該佢食,之後又話應該兩個一齊食!我話冇啲咁嘅規矩順着個圈邊個係前就邊個食!大家認為我啱唔啱?!

Comments
維基做參考
2020-10-07 16:16:34 +0000 UTChttps://zh-yue.m.wikipedia.org/wiki/%E5%8D%81%E4%B8%89%E4%B9%88
2020-10-07 16:16:10 +0000 UTC打廣東牌無得截十三么胡!
2020-10-04 18:36:15 +0000 UTC其實打之前要講明規矩,有搶無嚮,點樣搶,要講明
2020-10-04 07:16:45 +0000 UTC一定係對家食,除非一早講明
2020-10-04 00:19:34 +0000 UTC提議 在 youtube 播 Live 提目 格羅兹尼 之 打牌 (附帶 打賞) 即場審判 😝
2020-10-04 00:04:52 +0000 UTC張麻雀枱比較搶鏡~
2020-10-03 16:46:09 +0000 UTC我哋規矩係邊個話食先就係佢食,兩個一齊就近你果個食。係個個打都有唔同規矩吧,下次打之前講明先。
2020-10-03 15:50:39 +0000 UTC睇你有冇講定截糊定雙響三響 冇嘅話就正常係上家截糊
2020-10-03 15:00:40 +0000 UTC咁結局係……
2020-10-03 14:45:18 +0000 UTC對唔住我錯重點,麻雀枱係古早貨。。 😍😍😍心心眼
2020-10-03 13:35:24 +0000 UTC系米應該兩家一齊食?
2020-10-03 12:39:59 +0000 UTC象牙色!
2020-10-03 12:22:01 +0000 UTC以前陰音濕濕提過,屋主話事
Ivan Chan
2020-10-03 10:46:33 +0000 UTC最尾你地俾邊個食?
Ruth Chatburn
2020-10-03 09:51:16 +0000 UTC十三么可搶糊,暗槓都可搶。
2020-10-03 09:40:26 +0000 UTC題外話,呢張麻雀檯好特別,打起牌上來會唔會再響d?
2020-10-03 09:31:17 +0000 UTC雲海應該你話事,因為你地頭開檔!
2020-10-03 09:18:02 +0000 UTC冇人贏, 冇人輸。 打和啦, Super!
T
2020-10-03 09:16:28 +0000 UTC正常係上家食,除非一早講明奇牌冇得截
2020-10-03 08:49:31 +0000 UTC我屋企上代開賭檔的,由細打到大都是十三么可以截胡的
2020-10-03 08:37:10 +0000 UTC睇你地牌數,應該係打傳統廣東牌,傳統廣東牌就吾存在十三么大晒呢樣,你去過麻雀館打廣東牌都係咁講!果啲一炮幾晌,奇牌截糊,都係因為上當年台灣牌興起,將台灣牌一啲玩法滲入左廣東牌。
2020-10-03 07:42:06 +0000 UTC事前要定~三種都得~
2020-10-03 07:35:52 +0000 UTC冇得搶架嘛
2020-10-03 07:07:15 +0000 UTC13么食
2020-10-03 06:24:45 +0000 UTC開牌前應該講明可以一炮多響定截糊 十三么,大三元,大四喜,十八羅漢呢d奇牌都可以大哂截糊,應該都係約定俗成左既慣例
2020-10-03 06:18:17 +0000 UTC十三么搶晒
2020-10-03 06:13:11 +0000 UTC十三么可以搶胡
Lewis Cheng
2020-10-03 06:05:23 +0000 UTC