大陸新移民的角度
Added 2020-06-07 02:08:50 +0000 UTC早陣子,同我一個老友A君傾偈,A君是某左派傳媒高層,本身是深黃,所以對著公司一眾藍絲同事好難頂!
A君跟我分享他們真正的想法:「佢哋大多數係1996年、97年由大陸嚟到香港嘅新移民,佢哋相當相當明白中國共產黨嘅運作同埋處理方式,佢哋覺得大陸係冇自由冇民主,尼20幾年佢哋好享受喺香港擁有嘅一切,覺得而家香港好民主好自由(對比大陸),於是乎佢哋覺得而家香港人尤其是班年輕人,如此對抗中共,中共一定會用極強硬手段壓制香港嘅民主自由,佢哋用呢個角度認為所以呢班香港年輕人係剝奪緊佢哋嘅自由!」吓!
佢哋嘅思想諗法係荒謬,係將責任推比香港人而唔係推比中共,但係佢哋真係咁諗,簡單講句就係極度自私!佢哋唔係唔清楚大陸幾衰格,但係覺得我哋香港人爭取自由民主係破壞緊佢哋享有緊嘅自由民主!冇辦法,佢哋係一個奴隸出身嘅社會!其實真係冇辦法說服佢哋㗎!悲!
Comments
所以攬炒咪岩,點解要俾呢班收成期享受,而下一代就要受苦
2020-06-16 00:43:50 +0000 UTC咁佢地真係好奴隸性格,覺得有少少自由已滿足
2020-06-16 00:42:21 +0000 UTC有新香港人同事(黎左香港20年有身份證, 買左雲海....呀唔係, 係買左一號雲海, 覺得而家香港好亂喎, 而家辭埋職返左大陸.....咪係又一自私精攞完著數拍拍蘿抽走囉.....
2020-06-10 13:08:38 +0000 UTC恐懼治國
2020-06-10 01:13:26 +0000 UTC身邊土生土長既香港人都係咁諗,仲話唔立法唔得。
2020-06-08 11:51:25 +0000 UTC奴隸獸...奴隸獸...東一隻西一隻,心理學家分析身體反應係最誠實,你睇下幾多人黎香港移民到外國,佢地永遠係最愛國嘅人😏
2020-06-08 05:14:54 +0000 UTC聽過「如果你哋唔搞事,佢哋就唔會咁做啦!」🙄
2020-06-07 17:35:47 +0000 UTCBlame the victim.
2020-06-07 13:54:25 +0000 UTC有同事講,d靚仔出黎遊行因爲佢地成本低,冇野可以輸。咁其實d中產自以為成本高,其實係輸唔起
2020-06-07 13:38:47 +0000 UTC唔單止新移民,香港大把上左岸,有層樓係手既都係咁。公司中高層全部都係,有車有樓仔女讀名校,覺得係d讀唔成書既靚仔係到搞事,
2020-06-07 13:35:21 +0000 UTCDNA
2020-06-07 12:55:41 +0000 UTC同啲"收成期"有乜分別? 正自私精!
Tang King Fai
2020-06-07 12:28:42 +0000 UTC但係強姦人嗰個唔知係嘜野物種喎!🥶
2020-06-07 11:57:05 +0000 UTC鄔維庸在九七期間,對香港人如此勸告:如果註定被人強姦,何不索性躺下來享受當中的快感呢?
2020-06-07 10:33:51 +0000 UTC唔洗咁複雜,身邊有普通既香港人(土生土長)成日同我講: 「恭喜泛民成功爭取國安法!」 呢個世界真係咩人都有架.
2020-06-07 06:59:45 +0000 UTC我呀媽深藍+小粉紅80年代改革開放來香港其實係一樣諗法,話普通人鬥唔過一個國家所以唔好反抗唔好講中共壞話激嬲中共 依類人我相信絕對係香港唔係少數,國安法一過真係會返翻文革咁俾藍絲父母舉報一d都唔出奇
2020-06-07 06:57:49 +0000 UTC做奴隸雖然不幸,但並不可怕,因為知道掙扎,畢竟還有掙脫的希望;若是從奴隸生活中尋出美來,讚嘆、陶醉,就是萬劫不復的奴才了。
2020-06-07 06:47:53 +0000 UTC由黄變深藍的土生土長香港人,都係到咗收成期,想繼續收成下去,但唔知道共產黨點起家。又或者心存僥倖,覺得死前香港唔會變得太差。
Ah Shun
2020-06-07 05:59:41 +0000 UTC錯,佢地當香港係condom, 用完就走。
Ah Shun
2020-06-07 05:55:28 +0000 UTC