小學紀念冊
Added 2020-06-10 07:13:29 +0000 UTC我實在係一個保存舊物嘅達人,1984年我小學畢業嘅時候比同學仔簽紀念冊,依然保留至今,睇返都有啲惋惜,因為越講到友誼點永固嗰啲,就真係幾十年冇再見啦!其中睇返嗰個話友情如死結般個老友梁裕輝,小五小六都係坐我隔離枱嘅死黨!升中學佢去咗第二間,我就由1984年年中到今日都冇再見過佢啦!
另外有個同學叫我唔好破壞佢嘅形象,吓!我有做啲咁嘅嘢咩?!另外不約而同有幾個同學都叫我一個花名「遊雲海」!但對於呢個花名我一啲印象都冇!仲有我國畫老師著名國畫大師范子登的親手寫字!!!
人生真係快一轉眼就過咗36年!
Ps呢個年代仲有冇學生寫紀念冊㗎?






Comments
細個好care d小學同學一到中學就唔搵大家,覺得好傷心,大個就知就算幾friend都隨時變陌路人,無咩好傷心
2020-06-16 00:28:47 +0000 UTC加拿大呢邊仲會寫嘢喺yearbook, 由我中學到而家個女小學都仲做緊😊
2020-06-11 18:37:20 +0000 UTC唔記得
2020-06-11 13:29:17 +0000 UTC好想知腐乳係麽野樣 ??
2020-06-11 06:38:27 +0000 UTC啲留言咁正經嘅 😂
Parramatta Pangbourne
2020-06-11 01:26:54 +0000 UTC