中立喎!
Added 2020-06-11 10:02:43 +0000 UTC有個朋友,係我面前就認做藍,係另一個共同朋友面前就話自己中立,乜嘢中立呢?佢表達話由上年六月開始佢就唔再睇任何新聞啦,咁咪兩邊都唔會幫囉!勁!現實係佢藍到見黑!而香港實在好多呢啲撚樣!我太了解呢個人啦,佢只係一個鍾意攞着數嘅自私精!
Comments
總有一個响左近!
2020-06-17 03:17:33 +0000 UTC有個會讚好「撐警大聯盟,追究罷工醫護」嘅前朋友同我講,我問佢係唔係支持政府係超越佢嘅底線。我問佢係唔係撐警?佢叫我去死。又要面又要做藍絲,好難兩者兼得啫。
Alexander Kong
2020-06-14 22:25:21 +0000 UTC