SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


問一問關於「家春秋」talk show重做意見

若果我喺八月份,於觀塘某工業大廈搞一兩場家春秋talk show嘅精華版「精簡內容版」,主要係比未睇過我show嘅人!大家有冇興趣買飛呢?做簡單民意調查先!敬請積極留言

Comments

唔好意思,遲大到,有興趣 !!

有興趣!

有興趣,期待

有呀!希望我今次唔會又miss 咗啦!

報名👋

我好想...好想....返黎睇啊!不過唔敢講住...因為我住嘅地方仲爆發疫情,病發人數不斷增加。 (如果可以買網上直播飛,咁就好啦!發夢中)

Yes

yes

Yes please!

有!

睇咗都再想睇~~

Chow Yeung Ching

參加

有!

有...但如果可以的話,最好係星期日

上次睇咗,但想睇多次,最好週末

有!!!

有!

有呀,若果係8月尾🙏🏼🙏🏼

有,但平日好難請假...如果週末就好了

當然有興趣!!

有興趣想睇

想睇,但會唔會有日場。。。?

想睇,可惜返唔到嚟

有呀﹐上次睇過都想睇多次

Cen Chun Fai

me!

Jasmine Chu

買!

即買

SteveKaKa

有^^

睇左想再睇 實講左其他野😂

有,只睇過一次,Miss 左好多

有呀

有!每年睇過兩場,都照睇!

Alvin Au

有呀🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻

唔好講笑啦 你做到精簡既咩?😂

你冇可能做到精簡版,都係會overrun

有!!

有,我會回港投票,可以順便睇埋你個show

Brian Chui

有🙋🏻‍♀️

sure~

會買👏🏻

Yes plz

睇過都要再睇🤩🤩🤩

Yes, I do.

超有興趣

有呀

有興趣

有興趣

有。

有呀

有興趣呀

CY

🖐

到時精華版會唔會仲詳盡過原版架?😂 btw第一集咪後我買唔到飛,可以搞埋嗎

Parramatta Pangbourne

🙋🏻‍♂️

Terence MA

今年就唔好啦係外國嘅都未知幾時有得飛返來

想睇🙇🏻‍♀️

有興趣,謝謝

想睇!

非常期待🙏

有呀

有興趣

睇完再想睇 , 希望買到飛。😄

離唔到,今年唔去書展。。。唔落香港住~~~

有呀

有的

有呀!好期望。希望係會員優先

有~

有,支持

其實次次talk show都係呢度出先,賣唔晒先擺出去公海,咁呢度冇搶晒啲飛我都冇計嫁

Yes

有,上次忽然出trip,買左飛都去唔到

有的

有呀!

EC

睇!

有呀

有呀

我得一個人都會睇😁

有! 睇過想再睇。

2位唔該

Benjamen Wong

睇過..但想再睇😜

有呀!

睇左都再睇!

有呀~

Esther Lee

當然有啦

Yes

有興趣

睇過既可唔可以留比未睇過既人睇,驚又買唔到飛

有興趣😁上次家春秋買唔到飛

睇過想再睇

有👋🏼

有興趣

有呀 有無得Patreon 優先買飛呀?🙋🏻‍♀️

想睇

有興趣

睇過想再睇+1

會呀!會呀!會呀!

睇過既都會再睇

會買飛,支持支持,睇過都再睇,因為你隨會再爆多D嘢,唔想錯過

睇過都想再睇, 兩場搞唔掂架

yes

會買,兩個,thanks!

有啊,睇過都想再睇

本來頭場但改左期睇唔到 有rerun就正!

會買,未睇過

其實你開SHOW都冇可能簡短到 上次開SHOW果時黎唔到睇 希望你今次開既時候可以黎到

依兩年都有去睇,內容好豐富(仲有pre-show😝),睇過都想再睇

有興趣~!! 上次買唔到~! 感謝

睇過想再睇

買!睇過再睇

上次冇機會睇到,希望今次有

即第二集精華版

有,一定買

我之前從未睇你演講,如果你舉辦我會買飛聽你噏咩

我吾理你重復定part 2,3,4!我會買飛再睇!

有呀~ 睇過嘅都想再睇呀!

路過* 我覺得精華版都會係變左長😂😂😂 因為真係好精彩 利申:睇左第一晚

Minatsuki

即係第二次talk show精簡版?買呀,上次買唔到!

有有有!


More Creators