SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


點解紅的咁令人討厭

尋日下晝去醫院探完病,由中區嘉勒撒醫院門口上的士,個仆街司機話唔識去尖沙咀!黐孖筋,去尖沙咀!個司機唔憤氣每幾呎就煞一次車!ok!我一落車即刻向運輸署作出專業駕駛失當投訴!我仲懷疑你特登剎車增加車費收入!我話晒都叫做投訴達人!吳X深,運輸署法庭見啦!


Comments

所以的士無客好心涼....

嘅... 唔一定要識路嘅,可以用GPS。 不會態度唔好就...

題外話:我戥車車慘,係時候換break desk ,換胎。 車車真慘 😄😄😄

依家好景少少就拒載,早幾個月wfh死城咁就明明call綠的最後走架紅的出來話收我綠的價

最最後個的士司機根本唔存在

深紅的士佬絶業係仆街!

其實啲的士逃稅逃到咩咁仲咁嘅態度,如果所有的士報稅時要報埋行車計程器個數就好啦

唔識去尖沙嘴咀?!佢啱啱大陸落來頂更嗎?

唔明唔識路可以考到牌

所以我從來唔會可憐d廢老的士狗冇飯開

做得好,紅的真係好討厭,我都試過爆粗鬧紅的司機。

申請即批🤣

Benjamen Wong

一向call黃的!但醫院出來趕住走

不如試下黃的台call車

我以前住九龍及新界時都成日搭的,嗰時都好OK。後來搬左去港島就真係無預過正常的士。所以冇搭好耐!怨佬咁!車程差不多100元都是短程⋯⋯

紅的自把自為分類過海的,非過海的,機場的等,幾十年嚟,仆街正苦都唔理,反而 uber 就去告。

啲dc狗真係好黑人憎 依家搭的士淨係會call黃的


More Creators