點解紅的咁令人討厭
Added 2020-06-14 00:51:17 +0000 UTC尋日下晝去醫院探完病,由中區嘉勒撒醫院門口上的士,個仆街司機話唔識去尖沙咀!黐孖筋,去尖沙咀!個司機唔憤氣每幾呎就煞一次車!ok!我一落車即刻向運輸署作出專業駕駛失當投訴!我仲懷疑你特登剎車增加車費收入!我話晒都叫做投訴達人!吳X深,運輸署法庭見啦!

Comments
所以的士無客好心涼....
2020-06-17 15:47:12 +0000 UTC嘅... 唔一定要識路嘅,可以用GPS。 不會態度唔好就...
2020-06-15 06:33:30 +0000 UTC題外話:我戥車車慘,係時候換break desk ,換胎。 車車真慘 😄😄😄
2020-06-15 06:31:56 +0000 UTC依家好景少少就拒載,早幾個月wfh死城咁就明明call綠的最後走架紅的出來話收我綠的價
2020-06-15 05:07:43 +0000 UTC最最後個的士司機根本唔存在
2020-06-14 11:53:51 +0000 UTC深紅的士佬絶業係仆街!
2020-06-14 07:18:07 +0000 UTC其實啲的士逃稅逃到咩咁仲咁嘅態度,如果所有的士報稅時要報埋行車計程器個數就好啦
2020-06-14 06:24:38 +0000 UTC唔識去尖沙嘴咀?!佢啱啱大陸落來頂更嗎?
2020-06-14 06:07:47 +0000 UTC唔明唔識路可以考到牌
2020-06-14 04:51:06 +0000 UTC所以我從來唔會可憐d廢老的士狗冇飯開
2020-06-14 04:24:46 +0000 UTC做得好,紅的真係好討厭,我都試過爆粗鬧紅的司機。
2020-06-14 03:52:24 +0000 UTC申請即批🤣
Benjamen Wong
2020-06-14 02:01:21 +0000 UTC