SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


今日下晝撞到個「敵人」

今日同個朋友食完飯下晝睇Batman IMAX ,睇完戲去重慶大廈睇吓美金嘅匯率高幾多,竟然就撞到一個已經反目嘅前老友:MOON!大家仲有傾有講嘅!仲要佢痴線到話呢幾年佢不斷WhatsApp搵我,一睇個電話係第二個人嚟㗎!😂😂😂😂😂都係好貫徹Moon性格!(佢打錯俾嗰個人係賣奶粉嘅!騷擾左人哋六年!不斷問人哋點解攞咗人雲海個電話號碼!叫人哋搵返我出嚟!其實佢真係一個傻婆嚟㗎!)

Ps講多次因為2014年開始呢條友係藍絲唔再做朋友!


Comments

😅。。。。。。

你EQ真好!不過話事話,近年發生嘅事,真係好似佢曾經响你節目講過的外星人預言咁一路發生緊!希望有生之年,真係可以見證到世界末日!🤞🏻

真係好恐怖 被佢煩個個好慘

咁快就6年了

Alvin Au

當佢在神秘之夜說好支持共產主義(俄)同時又相信UFO的靈性主義, 我已是MIND BLOW到西伯利亞, 因為共產黨係無神輪加唯物論的…… 然後,我呆左,已不是藍同唔藍的問題了,而係,你想點?囧。 PS: 我相信那個俾佢煩左六年個個人已BLOCK左佢,仲轉埋電話了吧。 不過賣奶粉這個圈真是可圈,可點。 其實要搵你有公開郵箱,有FB,有IG,......WHATSAPP搵唔到六年, 居然單機六年,仲要同返本人講…… 感覺到,當時你要講返俾佢聽個個唔係你個電話時,個尷尬可以生癌可以擴散到中南海……

嘅...嘅...嘅...佢比雲海大十年 (好似係)

好似靚咗~ 以前嘅爆炸頭、面起凌角,非常嚇人。好似係,除非係角度問題。 😁😁😁

佢一向師奶look喎!

成個師奶咁款

hahahaaa 典型藍屍

可以合照係勁難

雲海好人有大量👍

仲影到相 有機會好返

可以同反目嘅人仲有傾有講,系要幾高嘅EQ先得呢,起碼我唔得

😂😂😂😂果然人一藍 腦便殘

同你反咗目但仲有傾有講嘅人好少有

總算係相識一場 😬

佢個樣老過雲海好多咁😝

可以開明到接受UFO,但係籃,唉!

遲啲可能遇見 Meow 姐 😹

Nancy都係傻架啦

我鬼知

佢仲係會長?

即刻想拎返隻戇星先生嚟睇😂

老咗好多


More Creators