又遇上一位本地行乞者
Added 2020-06-15 01:11:42 +0000 UTC話說琴日下晝尖沙咀遇上已經反目嘅Moon之後,返屋企途中,遇到一個攞住紙杯,到處問人攞錢嘅老婦人,認識我嘅人都會知道,我一定唔會放過了解情況,呢個簡直係我30幾年嘅專業!我問呢個女人住邊度,佢聲稱住喺順天邨,呢個人年紀唔細都相信有70歲,牙齒都接近全部甩晒,但係講純正廣東話,加上而家防疫條例,更加肯定佢係本土嘅行乞者,佢同我解釋點解要行乞而唔去攞綜援?咁佢話因為公屋同個仔有名,申請唔到。咁我就問佢有冇社工跟進佢而家嘅情況,佢支唔以對,咁我話俾佢聽公屋還公屋,綜援還綜援,我叫佢主動搵社署社工跟進!佢又嫌煩,之後佢就開始講家事啦!(本土行乞者通常都係咁,因為冇發洩對象)佢話生活最無奈嘅地方係,自己已經冇錢工作好少,但屋企個仔同佢關係極差,個仔個老婆仲要每個月問佢攞膳食費!即係佢自己食飯,係要俾錢個新抱!其實我都相信香港都幾多呢啲家庭問題!聽完我再叮囑佢搵社工跟進我轉身就走啦!個老婦人仲係好大聲咁同我講「你唔明白我哋窮人屋企好多問題㗎!」我心諗,其實我明........因為比着以前嘅我,以我呢個巨蟹座性格,我係會主動攞埋佢地址,聯絡方法,之後幫佢搵埋社工,幫佢申請埋綜援,見埋佢屋企人處理斗紛.......過去30年我真係做得太多呢啲野!但係自從2014年之後,我就決定唔做,一來呢啲絕對唔係我嘅工作,啲議員死晒嘅!政府死晒嘅!二來最重要一點係往往我幫呢班人,通常都係藍絲底!真係幫完都好冇意思,你哋搵民建聯吧啦!
炸兩俠有啲工作係放棄咗㗎啦!吃力不討好!自討沒趣!最終又浪費自己時間同精神!不過補多句,通常朋友轉介需要幫助嘅黃底人士,我就一定幫!