由於尋晚有黃店酒吧新開張諗住去探下班,之前就帶咗兩個手足請佢哋去食飯,喺呢度要介紹吓!
間餐廳叫做「東歐餐廳Ivan The Kozak」,話說我係十幾年前去幫襯呢間餐廳,係我眼中其實係蘇聯餐廳,並唔係東歐餐廳,佢哋用東歐呢個字都係方便香港人嘅啫。當年去食呢間餐廳,係朋友介紹認識老闆Ivan,仲同佢吹咗好耐水,當時我所知道嘅係Ivan老婆係烏克蘭人,所以煮嘅嘢真實係烏克蘭菜!而當時有一味串燒半肥瘦豬肉,係好食到震,我話同我去亞美尼亞食嘅係一樣咁好食,佢先話俾我聽做呢一碟餸嘅就係來自一個亞美尼亞嘅廚師,不過好快就會離開香港唔做!好可惜! Ivan仲要好熱情咁帶我去參觀當時佢最出名嘅餐廳凍房,仲免費請我哋飲咗兩杯Vodka !
後來就因為佢哋搬咗地址,我就一直都冇再係佢新鋪食過嘢!直到琴晚我一早訂咗位,去到都見到係全場滿座,另一個去食嘅原因就係原來依家佢係黃店,除咗好多文宣之外,仲掛咗烏克蘭革命時期嘅旗幟,好有心!
重新試咗佢嘅烏克蘭齋羅宋湯,好好飲!叫咗我最喜歡嘅基庫雞(中文餐牌唔係咁寫)好好食!Vodka 火燒豬肉骨!好好食!兩個細嘅叫咗烏克蘭會牛仔肉,佢哋都話好好食,我當然仲要叫埋一尊波羅的海啤酒Royal Baltic Porter 嘆番晚!超級好食!
新餐廳地址係中環雲咸街,琴晚見唔到Ivan,亦見唔到佢老婆,但係見到個流利廣東話嘅鬼仔侍應同鬼妹侍應,我有諗過係咪佢啲親戚同埋仔女?!
都係果句啦,食黃店仲要好食!尋晚真係滿足到暈!兩個手足都食得好開心!
Ps佢啲炸薯片真係用新鮮薯仔切片炸







Ivan Chan
2020-06-19 00:48:43 +0000 UTCTang King Fai
2020-06-17 03:24:11 +0000 UTCRuth Chatburn
2020-06-17 03:19:28 +0000 UTCMinatsuki
2020-06-17 02:29:29 +0000 UTC