一位公務員的事前準備
Added 2020-06-18 02:15:05 +0000 UTC認識一位公務員朋友,本身對香港政府全不信任,早兩年他告訴我會將會在家中作「戰時儲備」,真心以為佢講笑!直至上年社會運動開始,佢已經將床下櫃入購了三個月軍用食糧(過期日長達十年)、一箱箱凍水可浸即食米飯(日本野)、三個月用支裝水,甚至他已經買來兩塊太陽能差電器(主要目的差手機)、手動電筒等等!他認為萬一大陸向香港發動戰爭,又或者香港政府突然間對付香港自己人封水封電封食物,他和兩老還可守在家中兩三個月!
最初我也認為他杞人憂天,有些過火,但過了一年我發覺他的決定其實頗為明智!尤其是早前公務員要在家工作,減低離家社交距離,他們就嘗試兩星期不出門動用「戰事儲備」之後得出調整策略,就是要多入一些水!而原本認為個仔都黐黐地嘅老竇,上星期都同個公務員仔講,都係入多幾箱軍糧!
坦白講,我真係覺得我呢個朋友好勁!講得出做得到!
Ps若果有喪屍,我諗我會知我去邊度😂
Comments
請善用互聯網絡🤦🏻♂️有一間網絡搜尋引擎龍頭公司最近因為人人都只開口問而不自行搜尋引致股價 受挫
2020-07-14 10:18:00 +0000 UTC請問邊度有軍糧賣?
2020-06-19 06:40:00 +0000 UTC武肺時wfh,我買左一set露營套裝,加上流動濾水器和儲糧,夠我喺屋企頂1個月
Ivan Chan
2020-06-19 00:45:15 +0000 UTC咩野爆料group?
Ivan Chan
2020-06-19 00:41:42 +0000 UTC我以為得我一個神經質嘅人會儲糧,原來有人儲得多過我!我都係儲2星期嘅量,大量權頭同即食麵,最重要係要有石油氣爐,天鴿停電屋企戈時全用電真係想死,有糧都煮唔到!
2020-06-18 14:52:00 +0000 UTC其實冇人說而已,武肺其實已是化武戰的開始,你朋友會在合時用「戰時儲備」,試這樣生活,非常聰明。 其實都包埋應急藥物,及醫療物品,家中有長期病患之中,都要考慮D藥點存放才唔出問題(有做藥劑的朋友說過,如果是完整包裝的,過了期兩三年都仲可以用得)。 現在學埋急救,其實都是自救的一種。 而其實買不到軍糧,也可試入日版杯麵及太空食品,那些都很多種都可以用冷水浸即食,只是要等長點時間,而且水和油的包裝也會分開,就是想到地震後冇熱水供應都可以食到。 唯一問題,長期食那些,難食到新鮮的蔬果,如不注意食品的內容,很易會出現「便秘」就是了……
2020-06-18 06:32:42 +0000 UTC我都有買定LifeStraw一類即飲濾水器,情況惡劣時汚水都要照飲,不過軍糧好貴,所以只係買咗脫水即食飯做儲備
2020-06-18 06:14:25 +0000 UTC香港地方細儲唔到好多,但核彈一到,全球去到邊邊度都係一樣
2020-06-18 04:00:38 +0000 UTC我都識得有人咁做,佢同我講話會支爆加軍閥割據
Brian
2020-06-18 03:02:41 +0000 UTC