跑馬地點心舖頭終結
Added 2020-06-24 01:11:41 +0000 UTC由於我對跑馬地極度不熟悉,所以一生人極少會喺當地食飯。但琴日中午就特登約咗幾個朋友一齊入去跑馬地,仲要特登使當地好出名嘅點心!
呢間食點心嘅舖頭叫譽滿坊,已經喺當地28年,去食係因為有個朋友嘅媽媽就係裏面做點心師傅已經15年!而且聽聞啲點心真係冇得頂,咁尋日中午1:00去食,真係坦白講好食到震,不過價錢就相對貴啲啲!朋友媽媽仲特登請我哋食雞粒酥,呢個點心我從來未食過,但係好鬼好食!
最慘係食過呢啲點心,又真係返唔到轉頭,我同朋友媽媽講以後只可以上你屋企食啦!不過佢都話有啲點心自己屋企都已經冇辦法做!
譽滿坊開到今日下晝五點就結業,或者你哋可以臨尾試吓!加上佢哋嘅裝修係充滿懷舊氣息,聽日都會全部被拆毁!可惜可惜!















Comments
太貴啦! 附近又唔係無其他野食,仲要平好多,出面嘅人都唔會入火跑馬地(唔就腳)。停車街位又唔係多。 加上,香港食嘅點心大部分都係大陸做。唔講好唔好食,但成本一定平(因為大量生產)。做點心係心機+辛苦+時間長。 不符香港合快靚正嘅經濟效益。 去美國、加拿大開就差不多。 ---- 跑馬地係Cinderella。過12點後無車入,要坐的士。想羅曼d,咪由銅鑼灣行入去。講真,我都係食過一次←←(個人意見😂😂,完)
2020-06-24 17:53:20 +0000 UTC貴架!四個人中午要成千五蚊
2020-06-24 13:03:27 +0000 UTC呢間真係好貴,所以好難有朋友肯一齊去食 個灌湯餃都要成百幾蚊😅
2020-06-24 12:57:25 +0000 UTC數數下,原來都已經幾個月冇過海🙄
2020-06-24 07:52:25 +0000 UTC又少一間唔係廠整既點心,唉。
Zeus Cho
2020-06-24 04:25:42 +0000 UTC