SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


Facebook啲PM真係激死我

作為一個公眾人物,作為炸兩俠!有時極無奈多過憤怒!因為由上年年初開始到而家,數以千計嘅網民,就不時PM我叫我處理呢樣叫我處理嗰樣,我都忍到,最人唔到係為數勁多嘅人,係會睇完人哋Facebook嘅相片及留言,當成自己嘅文字同相片send俾我叫我幫手處理!最初我都唔知道根本就唔係當事人,幫佢哋處理完啦我鋪喺Facebook,就有當事人問我點解偷相偷文章! ! !我屌你老母,香港原來有咁多痴撚線嘅網民!到上年社會運動期間,有一啲痴撚線嘅網民會偷人地嘅show證相片同聯合聲明叫我鋪但係佢哋唔係當事人,最終我又賴嘢!你哋啲痴線佬做人可唔可以有啲common sense ! ! !今朝又收到個人send人哋嘅Facebook內容話投訴唔到種票問題!我當然問返係咪當事人啦!原來又唔係,又係睇完人哋Facebook當自己內容send俾我!其實我係估唔到網民之中痴撚線嘅比率係咁高!Common sense is not common

Comments

好句:common sense is not common

懶狗 + 老憑 +唔使錢

世界 從來都無 正常過

幫完班癡撚線嘅 搞到自己比人屌 真係無撚辜

雲海,你不如留番啲時間休息好過

有腦個啲就叫common sense, 無腦個啲就叫common send,好明顯你遇到果啲係common send

我大概估到 投訴種票 係邊一個 post,好多人 forward.

感覺到其實唔正常先係大多數

有學識抽離,世間好多人係無值得幫

以前成日話香港人好醒, 但係近幾年見到太多蠢人做蠢事仲以為自己好醒好幫到人, 我懷疑飲太多鉛水

好簡單嘅道理,大家都有手有腳,用得facebook呢啲平台,蠢極有限,但遇事都轉發叫人地去做,自己就坐係度等結果等消息,呢類人本身都有啲問題。點解佢唔自己跟進?

Common sense從來都唔存在

痴線又點會有common sense 🤣🤣🤣


More Creators