智商與錢
Added 2020-06-28 02:46:49 +0000 UTC一億嘅問題:到底要做一個城中巨富嘅隱形兒子但係係弱智嘅?定係要做一個普通家庭嘅冇錢細路但係智力正常呢?
Ps其實何家受過沮咒,大女精神病,大仔早死,之後生個弱智,大家仲爭住做佢私生子做乜撚嘢!
Ps但我覺得香港一定有人選擇第一個!
Comments
我會揀第二,只要身體健康智力正常,就可以做自己想做嘅事
2020-07-10 02:45:09 +0000 UTC我寧願從沒出世
2020-07-01 14:04:05 +0000 UTC其實係個基因出現問題︿長子長女就可以賴老婆個邊「陀衰佢」,但係到私生子乜乜物物LOR 哦,年紀大就出D有問題GE精蟲,出有問題GE仔女有乜野出奇。 就係因為有錢,才會老左都仲有女痴埋去同佢生,就係因為生到弱智都唔怕,有人養起你一世!!! 其實你GE一億問題,都是要有個前題,都仲要看個社會係點,八十年代GE香港,你係智力正常,係普通家庭嘅冇錢,但係你自己可以走到條路,而有錢未有錢GE被人養起一世LOR。大家自己各有各自己生活。 而一三年打後GE香港,你智力正常,係普通家庭嘅冇錢,但被父母迫到星期一至日都冇自己時間,日日聽住「唔上進念書就窮一世」,「冇一百分返黎做乜呀你個廢物」。 然後考完小學,考中學,未考完中學就有幾個同學因為受不住壓力唔見左。 上到大學,唔考普通話試,唔上強國實習就PASS唔到,畢不到業。…… 上年又咁…… 唉…做過有錢又可以移民走人的弱智好過……(反白眼)
2020-06-29 06:30:00 +0000 UTC低度弱智,都識得返工做野,會自己照顧自己,只係長期處於6-10歲智商。好睇父母識唔識教佢。
2020-06-29 00:19:47 +0000 UTC普通沒錢家庭智力正常好多野可以後天改變(大部分人都係咁啦),但係弱智俾你有錢都唔識洗啦,可能仲要做個傀儡添
Hagrid
2020-06-28 12:28:06 +0000 UTC