都話共產黨對我哋最好㗎啦!
Added 2020-07-01 12:53:29 +0000 UTC因為國安法,英國決定給予BNO持有人無限制居留英國,五年後仲可以申請成為公民!!!😭感謝黨!
Comments
你覺得英國人定強國人吸香港的金多啲? 英國人同強國人吸金的時候, 邊個對香港有更大建樹? 點解人地出救生艇俾你, 仲要覺得係應份? 你同啲蝗有乜分別? 利申: 無 BNO
2020-07-02 06:49:29 +0000 UTC佢地應該既,吸左 香港人 咁多金。
2020-07-02 05:30:42 +0000 UTC藍絲父母當年無同我拎bno 唉
2020-07-02 03:50:10 +0000 UTC其實外相琴日都算係官宣左,只欠細節啫
2020-07-02 02:06:04 +0000 UTC其實十幾年前雲海已經講BNO遲早唔只係一本旅遊證件,係一個身份,叫人去續BNO 我就係當時聽完就去續,身邊d家人朋友都笑我浪費錢 結果證明有d人係有遠見,有d人始終都係短視
2020-07-02 02:03:53 +0000 UTC好多父母同仔女反晒面,又點會帶年輕人過去。而且又有幾多父母肯走?都一把年紀
2020-07-02 01:02:56 +0000 UTC17 歲以下可跟父母。24歲應該可有BNO. 18-23要等美國過法去美國。
Ruth Chatburn
2020-07-01 21:57:08 +0000 UTC