「家春秋」rerun
Added 2020-07-05 04:26:17 +0000 UTC開會後,暫時決定我會大約在八月尾rerun「家春秋」(濃縮版),暫定四埸、星期六日、觀塘區!暫時決定遲啲只在patreon 公布賣票細節,每埸80人,如果賣唔晒飛我先會放喺公海!
Comments
好想返香港睇... T.T #不過自己都癩咗野
2020-07-08 08:52:57 +0000 UTC留名
EC
2020-07-06 09:02:57 +0000 UTC報名
2020-07-06 08:48:11 +0000 UTC睇
2020-07-06 06:11:15 +0000 UTC太好啦,係九龍區開show,唔駛驚無夜車回家😊
2020-07-06 04:20:38 +0000 UTC再睇
2020-07-06 04:15:49 +0000 UTC期待
2020-07-06 02:14:24 +0000 UTC果度放到80人?🤔🤔
2020-07-05 16:08:16 +0000 UTC期待😍
2020-07-05 14:39:51 +0000 UTC正呀!
Alvin Au
2020-07-05 13:50:46 +0000 UTC期待
2020-07-05 11:43:43 +0000 UTC再聽
2020-07-05 11:33:25 +0000 UTC非常之好
2020-07-05 10:55:38 +0000 UTC點會落到公海
2020-07-05 10:26:26 +0000 UTC👍🏻
Terence MA
2020-07-05 10:23:12 +0000 UTC報名
2020-07-05 10:16:09 +0000 UTC未睇真係要去!!!
Dash Cheng
2020-07-05 09:59:10 +0000 UTC