SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


「家春秋」rerun

開會後,暫時決定我會大約在八月尾rerun「家春秋」(濃縮版),暫定四埸、星期六日、觀塘區!暫時決定遲啲只在patreon 公布賣票細節,每埸80人,如果賣唔晒飛我先會放喺公海!

Comments

好想返香港睇... T.T #不過自己都癩咗野

留名

EC

報名

太好啦,係九龍區開show,唔駛驚無夜車回家😊

再睇

期待

果度放到80人?🤔🤔

期待😍

正呀!

Alvin Au

期待

再聽

非常之好

點會落到公海

👍🏻

Terence MA

報名

未睇真係要去!!!

Dash Cheng

正!

希望今次唔好又miss咗啦!🤞🏻

😍😍😍👍🏼👍🏼

期待 一定去

正,想去

🤩👍👍

超期待

正!

Thanks

一個字, 好正呀

👍👍👍

😍😍😍正呀~

未買飛自己留意買飛情況

我要一張

好呀


More Creators