「福島五十死士」影評
Added 2020-07-07 05:47:05 +0000 UTC電影「福島五十死士」對於我來說,是今年最重要電影,事關今年去了福島兩次,近距離接觸核電廠及親身站在災區現場,感受特別深!電影不是為日本政府洗白,相反它毫不留情地批判東京電力公司高層的荒謬同腐化!也毫不客氣地特顯政府及首相的無知及失敗!
電影中沒有超人打怪獸,災難中人人是超人,核災難就是那隻不能駕馭的怪獸!終歸也是人類對大自然的輕視、人類的自大才是關鍵所在!
不過,對於香港人來講,9年前的核災早已不關心!福島更加離自己太遠,單單上星期去海運戲院睇晚上8:00場,連埋我先得三個觀眾,就知道呢個係現實情況!就算大亞灣核電廠就係我哋隔離,呢度電影牽動唔到多少香港人的心!但我覺得電影係好睇!

Comments
咪就係去羞辱自己上級囉
2020-07-12 01:39:17 +0000 UTC終於睇左,我想問雲海嗰個本所長喺眾目睽睽下除褲有咩意思呢?日本人做呢個動作係表達咩呢?我同朋友都一大個問號
2020-07-12 00:06:44 +0000 UTC我都想去睇
2020-07-09 04:03:59 +0000 UTC冇乜場次喇🙄
2020-07-07 12:36:58 +0000 UTC如果發生係大亞灣就全爆啦⋯⋯
Alexander Kong
2020-07-07 06:40:07 +0000 UTC