悲哀一夜
Added 2020-07-07 15:45:17 +0000 UTC曾經係我其中一個老友,識咗接近30年,今日佢向我絕交!奉陪!以後各不相見!真係睇住一個喺政府裏面做嘢嘅人變成惡魔!永別!來世也請不要相遇!(非常悲哀!)
Comments
雲海你老友終有一天會後悔
2020-07-15 04:05:03 +0000 UTC有無送禮物?
2020-07-10 09:38:34 +0000 UTC好可惜 :(
2020-07-10 02:39:10 +0000 UTC佢肯光明正大同你絶交,好過唔聲唔聲暗算你。
2020-07-10 00:31:07 +0000 UTC道不同不相為謀
2020-07-09 12:40:37 +0000 UTC到時提醒他們,你地值得擁有😂😂
OnL9
2020-07-08 14:36:08 +0000 UTC多一事不如少一事,怕麻煩!
2020-07-08 09:08:18 +0000 UTC進入建制令人腐化…sosad
Kat
2020-07-08 02:18:13 +0000 UTC我班30年舊同學8成係藍, 我係群組駁佢地, 其中一個就話大家幾十年朋友駛吾駛咁呀, 就話以後避談政治, 吖! 轉頭佢又繼續share藍媒個 D 假新聞, 又舉例話如果你頂吾順管理處管理大廈既手法, 住得咁吾開心, 咪搬去第二度囉, 而吾係係度攪攪陣, 我咪又串佢囉, 話如果幢大廈過半的業主都不滿管理處, 法團係應該趕走佢而吾係業主搬走囉, 跟住佢亦同我絕埋交. 我真係無乜野, 呢D仆街藍絲真係影衰我
Chan Sun
2020-07-08 01:38:45 +0000 UTC其實可能本身就係「魔」。「魔」性早已種植在心中,只係現在嘅歷史機遇令到好多人嘅「魔」性有機會顯露出黎。可能係好事,可以令你早日睇清呢D人。但同時靜下黎嘅時候,傷心到一個程度有時寧願呢世都唔知到佢係一個咁嘅人,大家繼續風花雪月,幾好。
2020-07-08 00:42:04 +0000 UTC點樣變先可以變得助紂為虐都覺得自己啱?
2020-07-08 00:24:56 +0000 UTC明白,我都有識左廿幾年既同學,為左站邊,無朋友做!我覺得返而重好,道不同不相為謀。
2020-07-08 00:01:32 +0000 UTC唔係同路人。唔可惜
2020-07-07 17:17:06 +0000 UTC道不同不相為謀
2020-07-07 17:06:55 +0000 UTC平庸之惡
2020-07-07 16:42:52 +0000 UTC雲海呢啲收成期嘅人 仲堅持先係難能可貴
2020-07-07 16:29:33 +0000 UTCSo sad!但既然如此,唯有放手
2020-07-07 16:29:29 +0000 UTC都話入左建制就會腐敗㗎啦
2020-07-07 16:23:48 +0000 UTC日久見人心
CY
2020-07-07 16:16:45 +0000 UTC