其實投訴真係好重要
Added 2020-07-14 04:30:56 +0000 UTC上個月我同契仔同Zeno 去探病,離開醫院嘅時候上咗一架的士原本想拒載,之後就不段剎車玩嘢!由半山剎車剎尖沙咀!咁之後我就直接打咗俾交通諮詢委員會投訴科投訴呢個的士司機,同埋之後親自去到西九龍交通部落口供投訴呢個人,啱啱政府通知我已經出咗warning letter!但起訴佢與否,就要睇有冇超過一個人投訴同一個的士司機!所以投訴係好重要架各位!

Comments
係,之前投訴銀行,其實我冇損失,但有時係公義問題
Vincent Cheuk Yin Lam
2020-07-15 14:09:00 +0000 UTC同一個case當一
2020-07-14 15:09:39 +0000 UTC星星之火
2020-07-14 12:39:51 +0000 UTC叫埋你契仔投訴佢啦
2020-07-14 11:26:16 +0000 UTCThanks
2020-07-14 08:35:40 +0000 UTCThanks Henry Chan
Ruth Chatburn
2020-07-14 05:49:09 +0000 UTC