SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


其實投訴真係好重要

上個月我同契仔同Zeno 去探病,離開醫院嘅時候上咗一架的士原本想拒載,之後就不段剎車玩嘢!由半山剎車剎尖沙咀!咁之後我就直接打咗俾交通諮詢委員會投訴科投訴呢個的士司機,同埋之後親自去到西九龍交通部落口供投訴呢個人,啱啱政府通知我已經出咗warning letter!但起訴佢與否,就要睇有冇超過一個人投訴同一個的士司機!所以投訴係好重要架各位!


Comments

係,之前投訴銀行,其實我冇損失,但有時係公義問題

Vincent Cheuk Yin Lam

同一個case當一

星星之火

叫埋你契仔投訴佢啦

Thanks

Thanks Henry Chan

Ruth Chatburn

上星期試咗,叫你上司嚟講啦,佢即時笠水。


More Creators