SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


應該點答佢呢?!

見到呢個pm問題,真係想笑出嚟!咩事呀!加上用個咁假嘅Account問啲咁嘅問題,明顯玩嘢!我應該答佢:「差館囉!」


Comments

秘道?

一個字,冇

Vincent Cheuk Yin Lam

有野想爆叫佢去報館嘛,可能有錢分添呀😂

提一提我果個並非中央郵箱

寫親筆信,寄去你個政府郵箱。

我都好似試過,記得當時想講HSBC總行條隧道!

叫佢放上fb, 自己入去睇

差館個答案正👍

Ruth Chatburn

真又好假又好,叫佢寫信寄去你個中央郵箱囉,呢個時勢用最原始方法最合適,我諗佢唔會介意啩XD

去蹓冰場囉


More Creators