我希望香港人投訴人人平等!
Added 2020-07-21 01:10:05 +0000 UTC關於上個月投訴個的士司機事件,到底係咪真係唔同人有唔同處理方式呢?首先係交通資詢委員會投訴組書面通知我一次、之後就通知我轉介左比西九龍交通部、之後投訴組再確認出咗警告信俾佢、之後就係西九龍交通部確認投訴報告一次、之後就係投訴組再確應西九龍交通部確認左警告信、之後甚至尋日叫埋1823政府熱線話俾我聽出咗警告信啦!我有懷疑過若果其他人有冇咁好交代呢?而且係有少少過分嘅交代!

Comments
大家收到回覆,記得叫對方具體講跟進方法,唔好有道歉賠償就算
Vincent Cheuk Yin Lam
2020-07-21 03:48:27 +0000 UTC警告信有咩用?
2020-07-21 02:25:45 +0000 UTC政府部門一向都係小事認真做,大事就冇人做喇
SteveKaKa
2020-07-21 02:19:06 +0000 UTC投訴至尊,炸兩俠也 Henry 不出,誰與爭鋒
2020-07-21 02:15:38 +0000 UTC其實d的士佬收投訴信收到慣對佢哋阻嚇性不大
2020-07-21 02:07:10 +0000 UTC即係話佢地認真工作的話其實可以做到呢個水平, 反映佢地平時有幾 hea
2020-07-21 01:56:45 +0000 UTC你話冇大細超就假
2020-07-21 01:54:35 +0000 UTC其實警告信有咩用?係唔係再犯會停牌?
Benjamen Wong
2020-07-21 01:46:14 +0000 UTC