SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


又要投訴無綫新聞

以前我對你哋無線都算!過去一年你哋咁樣處理尼埸社會運動,我都係要對你哋執正D,一見到呢啲新聞報道有錯誤,我就即刻去通訊事務管理局去投訴!冇計!實質付諸行動嘅香港人真係始終係太少!


Comments

其實普通人唔識廣播條例,又真係唔知投訴啲咩好,所以有咩睇落唔順眼唔合理就投訴咁就最好

無睇,都要投訴。 😂😂🤣

Yeah

上次投訴過的士撞人群果單報導不盡不實,回覆話佢後來報導有補充番,投訴就唔成立😤

007😎

其實我無睇好耐.......所以無投訴.........

炸兩俠又要出動,辛苦晒


More Creators