SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


「亨利格勒」2021/1/29

農曆新年就快到啦,同大家今日是兩隻食品!睇吓我對於呢兩隻野嘅評價係咩? !

「亨利格勒」2021/1/29

Comments

芋頭糕真係未買過好味的⋯

連狗好得意😍

雲海拍試食片。正呀👍

咸脆那種

低能一問:蛋散有兩種? 雲海食個種係咪點Sweet and sour 雲吞?係咪另外一種係一個波,軟嘅,面有d砂糖? 因為唐人街只有後者,前者“...唔記得..好似係”細個係香港食過,已經唔記得味道如何。

奇趣食咗好多年了,的確唔錯

婉華上星期節目都有試呢隻chip! 雲海可以去睇下😃

我都經常去花園街,以前都有去呢間餅家買燒餅同光酥餅。

麻婆豆腐味前幾日試過,麻麻地

Parramatta Pangbourne


More Creators