SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


藍屍好勁!

私煙老公話:「我唔會為咗我單一事件去埋怨政府......」佢真係夠大方,死咗個老婆都唔埋怨政府!


Comments

藍忠粉

背人歡笑,對人垂淚?

私煙老公話:「我唔會為咗一個老婆去埋怨政府......」

簡直係愛國愛黨愛港府添啦

可能佢好想個老婆死呢~可能佢想多謝個政府不過唔好意思講出口~

買重保險等賠?

多謝都黎唔切

開心都黎唔切

咁愛 去搵佢啦

為國捐軀喎,光榮嚟

有全民公敵幫佢手攪掂自己老婆,仲唔happy到暈?

以為死老婆就可以升官發財🤣

佢真心愛政府

梗係啦,老婆死咗,要靠自己奶架啦

可能個老公想佢死好耐呢!

有話男人最想 "升官、發財、死老婆" 呀麻

以後唔使再對住 私煙 喎,仲唔笑呀?😂

緊係啦!咁難得咁就甩咗身 😂

感覺佢笑緊! 我錯覺????

佢可能想佢老婆死好耐呢😂多謝都黎唔切


More Creators