SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


桔梗新店開啦!

桔梗牛頭角開新店!喂!今日正式開張,點可以唔親身支持下!由於半日已賣晒食物,要老細親自弄來好食的!多謝晒!恭喜晒!

Ps佢哋自己買埋炒咖啡機!我仲見到罕有嘅盧旺達咖啡豆!嘩!















Comments

努力追post中,忍唔住留個言。大把工返12碼喎⋯⋯

你認為唔鐘意你咪唔好返囉!又冇人逼你幫佢打工!

返12個鐘一更冇問題嘅,但覺得自己lagom 有啲諷刺姐。

咁有咩問題?

佢話可以簡半職 每週工作3天~

老闆點答你?

問左呀

你唔問老闆?問我?!

點睇lagom 解 “the right amount”, 但佢啲員工每更要返12個鐘?

原來呢間都係桔梗!?今日都好多人排隊

呢兩日要過去食下

多謝

國際貿易中心一樓

請問地址在牛頭角那裏


More Creators