伊朗肥佬中了武漢肺炎
Added 2020-11-06 07:17:19 +0000 UTC以前有聽開我節目都知,多年前我跟Peter 入伊拉克及阿富汗,都找來伊朗的老闆「肥佬」Ahmadi安排及帶領進入!
早幾日收到Peter通知,肥佬在伊朗也中了武漢肺炎!我深表震驚,馬上WhatsApp 向他問好!
說起來他也是充滿人生起伏!當年我第一次認識他,是在伊拉克,他手紮起來,因為在他之前到泰國公幹時,出了交通意外受傷斷了手!
在巴格達看展覽館,講述薩達姆管治時期如何虐待庫爾德人的情況,肥佬搶著向大家講解,事關在兩伊戰爭中,他曾代表伊朗跟伊拉克打仗,結果被俘虜,被囚禁及幾年才回到自己國家,養傷好多年才回覆身體健康,在封閉的伊朗慢慢建立了事業,才肥起來!
所以肥佬這次兩伊戰爭後第一次回到伊拉克,他表示過確實有些壓力!在伊拉克阿蘇拉節,我們在南部參觀節慶,他有一天晨早到回教廟祈禱時喊到痴晒線,悲哀自己的人生起跌無常!沒想到今天佢連武漢肺炎都中埋!
你話佢人生負面經驗太多又得,或者經歷咁多負面經驗都可以捱得過係正面又得!


,,

Comments
真係唔知講乜好😢
2020-11-08 03:29:17 +0000 UTC願真主保佑😭🙏🏼
2020-11-07 10:53:10 +0000 UTC記得有聽過 望早日康復
lok
2020-11-06 12:36:31 +0000 UTC好!
lok
2020-11-06 11:32:50 +0000 UTCHard times create strong men
2020-11-06 09:10:43 +0000 UTC好佩服呢啲受過咁多苦難仍然努力生活落去嘅人,希望佢早日康復。
2020-11-06 09:03:36 +0000 UTC佢不停向正面沖, 但可能無理到自己情感一面....希望佢要好返
2020-11-06 08:46:22 +0000 UTC希望佢快d好返
2020-11-06 08:29:12 +0000 UTC聽起來是個擁有豐厚故事的人,敬佩!
Dash Cheng
2020-11-06 07:21:30 +0000 UTC