呢20年大把好歌好歌手
Added 2020-11-11 12:07:48 +0000 UTC睇到呢啲廢佬嘅留言,真係完全唔會再同佢有任何繼續交流!
自命清高認為八九十年代就係所有一切!對唔住,我真係唔會貶低呢20年出道嘅年輕歌手同埋好聽嘅歌!
淨係一個周國賢同埋佢啲歌我已經感動足我20年啦!
太多呢啲廢佬唔識欣賞唔買碟唔幫襯仲要自命清高!屌!

Comments
https://youtu.be/tgrCettebtM EASON都話以前自己出道都俾人話做唔到明星,最後都成功
2020-11-15 21:52:00 +0000 UTC乜都舊屎好,咁點解要上網?我諗80~90年代都無幾多人可以上網啦
EC
2020-11-13 01:14:51 +0000 UTC近年已經好多好歌啦bor, 唔好只停係一個時空,不進則退呀
2020-11-13 00:57:13 +0000 UTC呢啲人自招其辱
2020-11-12 03:08:34 +0000 UTC仲停留8,90年代,佢唔聽歌佢既事,唔係以家冇好歌,推介下馮允謙,真係有心機既唱作歌手,唱得唔差架
2020-11-12 03:07:30 +0000 UTC廢老思維~~
2020-11-12 01:24:51 +0000 UTC老馮,aga, rubber band ,大把好野聽,仲有80年代d歌好多係無尾完結既..好奇怪
2020-11-11 17:02:47 +0000 UTC好多人話後生歌手唱勁唔好,聽返80年代嘅錄音低清質素,梗係冇抖氣聲啦,都錄唔到。歌手聲底薄,高清會好似走音邊緣,但低清問題冇咁出,然後錄音加堆reverb
Vincent Cheuk Yin Lam
2020-11-11 15:39:56 +0000 UTC