「家春秋」門票賣晒啦!
Added 2020-11-19 11:39:26 +0000 UTC各位,「咪咪後嘢」之「家春秋」Rerun四場門票已經全部賣晒!真係唔使擺上公海,全部都係patreon 自己友!yeah!下星期若果有人冇入錢,先可能放返部份飛出嚟!以希望大家留意「咪咪後嘢」3之「搵鬼聽」希望下年可以進行!再次喺度多謝大家支持!真粉一世平安!
Comments
我今天先收到 12月份更表 😭 有冇得 加位 🥲
2020-11-21 05:23:24 +0000 UTC我填好買飛表格,未有收到電郵通知,send email 問 ,佢話個電郵地址無效,點算啊
2020-11-21 03:21:46 +0000 UTC我等緊睇3“搵鬼聽”,希望明年會做到。(利申:1 &2我都睇咗)
2020-11-20 06:26:32 +0000 UTC朝早條link出事買唔到 之後晏啲做完野再睇已經賣晒🙈 雖然之前睇左 都想再睇 等有人無比錢
2020-11-20 04:07:06 +0000 UTC仲會唔會考慮加場呀?遲左買唔到😢
2020-11-20 02:33:28 +0000 UTC家春秋有幸睇左冇同人爭rerun。期待(搵鬼聽)呀
2020-11-19 18:17:14 +0000 UTC加埸吖🙏🏻⋯⋯
2020-11-19 16:06:48 +0000 UTC好想睇收工見到無位了,希望有機會睇😭
Yuliya
2020-11-19 15:41:58 +0000 UTCsame here
EC
2020-11-19 15:15:00 +0000 UTCShit, 下晏唔記得咗,夜晚醒起以經冇晒,好彩上次都有睇,唯有睇吓有冇後補或者期待下一次開show🙈
2020-11-19 15:02:53 +0000 UTCMe too 🤣🤣
2020-11-19 14:07:41 +0000 UTC工作望唔到電話,放工已經賣晒..
2020-11-19 13:34:05 +0000 UTC真正嘅高朋滿座!雖然無緣參與,依然支持👏🏻
2020-11-19 13:25:04 +0000 UTC恭喜晒👍🏻
2020-11-19 12:42:38 +0000 UTC最好嘅係,嚟得都係真粉。
Vincent Cheuk Yin Lam
2020-11-19 12:25:53 +0000 UTC而家好似強逼症咁係唔係都睇下WhatsApp有冇訊息🙄
2020-11-19 12:21:13 +0000 UTC👏🏼👏🏼👏🏼
2020-11-19 12:16:37 +0000 UTC仲後補,賣咗成日喎!
2020-11-19 12:14:18 +0000 UTCRead po and email for asking information
2020-11-19 12:13:37 +0000 UTC今日一早入左link報左名買6/12個場,但係冇收到whatsapp係咪代表唔成功買飛呀?
2020-11-19 12:05:25 +0000 UTC可唔可以有link 排後補名單?
EC
2020-11-19 11:58:43 +0000 UTC