SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


「家春秋」門票賣晒啦!

各位,「咪咪後嘢」之「家春秋」Rerun四場門票已經全部賣晒!真係唔使擺上公海,全部都係patreon 自己友!yeah!下星期若果有人冇入錢,先可能放返部份飛出嚟!以希望大家留意「咪咪後嘢」3之「搵鬼聽」希望下年可以進行!再次喺度多謝大家支持!真粉一世平安!

Comments

我今天先收到 12月份更表 😭 有冇得 加位 🥲

我填好買飛表格,未有收到電郵通知,send email 問 ,佢話個電郵地址無效,點算啊

我等緊睇3“搵鬼聽”,希望明年會做到。(利申:1 &2我都睇咗)

朝早條link出事買唔到 之後晏啲做完野再睇已經賣晒🙈 雖然之前睇左 都想再睇 等有人無比錢

仲會唔會考慮加場呀?遲左買唔到😢

家春秋有幸睇左冇同人爭rerun。期待(搵鬼聽)呀

加埸吖🙏🏻⋯⋯

好想睇收工見到無位了,希望有機會睇😭

Yuliya

same here

EC

Shit, 下晏唔記得咗,夜晚醒起以經冇晒,好彩上次都有睇,唯有睇吓有冇後補或者期待下一次開show🙈

Me too 🤣🤣

工作望唔到電話,放工已經賣晒..

真正嘅高朋滿座!雖然無緣參與,依然支持👏🏻

恭喜晒👍🏻

最好嘅係,嚟得都係真粉。

Vincent Cheuk Yin Lam

而家好似強逼症咁係唔係都睇下WhatsApp有冇訊息🙄

👏🏼👏🏼👏🏼

仲後補,賣咗成日喎!

Read po and email for asking information

今日一早入左link報左名買6/12個場,但係冇收到whatsapp係咪代表唔成功買飛呀?

可唔可以有link 排後補名單?

EC

下年2月又要mark定日子校定鬧鐘! 🤞

我明年年頭就去葡萄牙啦,見5到你啦…

我暫定下年二月

講過唔會再㗎

請問有無機會加場呀,我今日5同時間都試過,入5到條link…

期待3

今年年尾做到(搵鬼聽)更好~~

幾驚買唔到呀


More Creators