SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


納粹式香港政府

剛剛經過尖東站,對住出入閘口大堂,放工時間,見到兩個黑警左一邊右一邊,各自拖住隻警犬!邪門神咁!明顯喺係到鎮懾平民百姓!

今日九龍又冇人示威遊行,好無謂!成個姿態就係像昔日納粹黨咁在放工期間監視同恐嚇市民唔好亂講野!

以前睇二戰歴史,好難理解點解納粹黨上台短短幾年就變成極權社會?而家香港經歴同樣情況,明晒!



Comments

😡

係咪做佐 介款員?

之後都唔之點生活落去

食屎狗!

真係冇眼睇!

黑警做乜都得,市民就講句野都唔撚得!

依家去邊區都見到狗車,好銀眼

擺隻警犬嚟兇人,冇必要放係港鐵站

對住普通市民就咁惡,對付。。。就。。。難怪俾人睇唔起

物以類聚,其實佢哋係狗嘅主人或是狗係佢哋主人?或者大家都係同類? 佢哋以為自己高高在上,但我哋睇落咪同狗一樣! 或者豬狗不如!

以前見到真警犬都會笑笑口望一眼。 𠲖家見到另一種警犬, 感覺好似行衰運撞到野

T

以前好少會見狗拉狗係黨鐵出現

EC

Ot 🐶


More Creators