關於「家春秋」門票
Added 2020-11-27 07:19:47 +0000 UTC啱啱收到幕後人員通知,由於有部份人重複登記,所以會有多咗嘅門票,亦都每場有啲人通知咗,但冇入數亦都唔回覆,呢啲門票都將會放出嚟,暫時決定嚟緊星期一會將呢啲剩餘嘅極少量門票比有興趣嘅人登記!patreon only
Comments
星期一幾點開售??
2020-11-28 03:01:08 +0000 UTC機會黎啦!
2020-11-27 15:49:56 +0000 UTC我新入你patreon。 上個post 你話有飛賣,我睇唔切,買唔到,我今次好想買啫。心急到跑馬咁
2020-11-27 07:50:37 +0000 UTC?
2020-11-27 07:28:27 +0000 UTC跑馬咁
2020-11-27 07:28:00 +0000 UTC好心急😂
2020-11-27 07:23:50 +0000 UTC應該會星期一中午十二點
2020-11-27 07:21:51 +0000 UTC幾點開始?
EC
2020-11-27 07:21:10 +0000 UTC