SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


關於「家春秋」門票

啱啱收到幕後人員通知,由於有部份人重複登記,所以會有多咗嘅門票,亦都每場有啲人通知咗,但冇入數亦都唔回覆,呢啲門票都將會放出嚟,暫時決定嚟緊星期一會將呢啲剩餘嘅極少量門票比有興趣嘅人登記!patreon only

Comments

星期一幾點開售??

機會黎啦!

我新入你patreon。 上個post 你話有飛賣,我睇唔切,買唔到,我今次好想買啫。心急到跑馬咁

跑馬咁

好心急😂

應該會星期一中午十二點

幾點開始?

EC


More Creators