整好今年聖誕樹啦
Added 2020-11-27 09:37:09 +0000 UTC由出世至今,除咗90年代有幾年冇擺之外,每年屋企我都會整聖誕樹,今年當然唔可以例外!
今日終於慢慢切砌好個聖誕樹,呢棵聖誕樹係幾年前新買嘅,到時個棵已經爛晒揼咗!不過有啲裝飾品真係四十幾年前留到至家!今年因為疫情,我仲將每件裝飾品都用消毒紙巾抹一次先放上聖誕樹!










Comments
好有懷舊風味~
2020-12-05 06:17:34 +0000 UTC真係好靚❤️
2020-12-03 12:55:19 +0000 UTCgood ar
2020-12-02 02:14:30 +0000 UTC聖誕老人好可愛~
2020-12-01 14:23:35 +0000 UTC好靚~~
2020-11-29 07:18:46 +0000 UTC好靚同有雲海feel
2020-11-28 09:46:28 +0000 UTC可以睇到陳生啲嘅幾有歷史,同間屋真係有好多嘢
2020-11-28 07:40:06 +0000 UTC靚呀
2020-11-28 02:35:20 +0000 UTC真心,呢d陳年聖誕飾物别有味道
2020-11-27 15:40:51 +0000 UTC好靚呀!
2020-11-27 14:39:28 +0000 UTC靚靚
Ruth Chatburn
2020-11-27 12:03:00 +0000 UTC棵樹整得幾靚👍🏻
2020-11-27 11:29:30 +0000 UTC屋企從來都冇位擺聖誕樹
2020-11-27 11:02:29 +0000 UTCenvy. 我前年掉咗棵十幾年的發黃白色聖誕樹後,都未揾到啱心水嘅放! 因為我想揾棵黑色嘅。🤣
2020-11-27 10:27:35 +0000 UTC你睇唔到啲相?
2020-11-27 10:20:34 +0000 UTCIt's beautiful!!!
2020-11-27 10:18:58 +0000 UTC好似第一次見到屋企啲相係影到個露台(或類似嘅空間),不過仍然係周圍都係書👍🏻
Parramatta Pangbourne
2020-11-27 10:01:27 +0000 UTC