SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


整好今年聖誕樹啦

由出世至今,除咗90年代有幾年冇擺之外,每年屋企我都會整聖誕樹,今年當然唔可以例外!

今日終於慢慢切砌好個聖誕樹,呢棵聖誕樹係幾年前新買嘅,到時個棵已經爛晒揼咗!不過有啲裝飾品真係四十幾年前留到至家!今年因為疫情,我仲將每件裝飾品都用消毒紙巾抹一次先放上聖誕樹!











Comments

好有懷舊風味~

真係好靚❤️

good ar

聖誕老人好可愛~

好靚~~

好靚同有雲海feel

可以睇到陳生啲嘅幾有歷史,同間屋真係有好多嘢

靚呀

真心,呢d陳年聖誕飾物别有味道

好靚呀!

靚靚

Ruth Chatburn

棵樹整得幾靚👍🏻

屋企從來都冇位擺聖誕樹

envy. 我前年掉咗棵十幾年的發黃白色聖誕樹後,都未揾到啱心水嘅放! 因為我想揾棵黑色嘅。🤣

你睇唔到啲相?

It's beautiful!!!

好似第一次見到屋企啲相係影到個露台(或類似嘅空間),不過仍然係周圍都係書👍🏻

Parramatta Pangbourne

張相影得雲海後生左

有無人睇唔到啲相呀?

細個屋企都會放聖誕樹 宜家冇了 好懷念

I like your new hair style! Christmas tree, very nice!


More Creators