幸運遇上黃的(下)
Added 2020-11-29 07:14:21 +0000 UTC之後司機開始同我講,叫香港人返大灣區工作好好笑,他就是在那裏輸身家的!
那時是九六年,他已經回到大陸打工,打了幾年儲了些錢,決定用積蓄在深圳開了間茶餐廳,結果生意不錯,但一直伸請不了那個經營證,所有證件也早已逮上,每個星期,相關部門主管帶著下屬們來到白食白飲!其實就係要不斷行賄!另一邊廂,每個月,消防部門就到餐廳話你違反乜嘢條例,只要你購買佢哋相關嘅設施就冇事啦!又係行賄!而那時啲大陸伙計又懶!最終佢激到唔想做啦!
「做咗八個月都結業,我張經營證仲未攞到!」司機話!佢話差唔多蝕咗80萬!之後冇耐佢就返嚟香港揸的士啦!