SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


「亨利格勒」2020/12/9

今次同大家分享最新收穫,同埋過去一年嘅有趣「收藏」!收藏咗啲咩,睇吓就知,仲有件17年前嘅收藏好貴重!😂😂😂

「亨利格勒」2020/12/9

Comments

我岩岩買左個松聖誕圈圈啦.!好香呀😊😚

2月中,大量係美國ge大陸人囤積大量口罩,廁紙,bottle waters. 一批一批送大陸。 令美國大部分地區無晒貨。 美國到3月中至開始爆發武漢肺炎。Back in the day, we can buy made in the USA high quality masks easily, now most of the masks available in the market are made in China. 宜家有不少大陸做貨品,但唔敢寫係大陸做 :( #boycottMIC

我一月初由台灣新聞察覺已經唔多妥,準備左一個月嘅 N95,我周圍同人講,但無人理,我無諗過大陸嘅需求搞到貨源緊張左幾個月! 我阿媽又係屋企倉底搵到一盒17年前嘅口罩,而且係 Made in France! 果時用17年前法國製造嘅口罩,質與衛生度都好過D黑心口罩!

又聽到你講福島旅行😂好想快d聽到鬼故

香港而家係"與敵同眠"

我強烈推薦你用香港製立體口罩(savewo),佢唔焗,我用過日本製同台灣製都無佢咁好,應該都好啱你talkshow時用

算吧啦,由day 1開始以疫情為由所立的xx條例,你真心覺得係為疫情? 根本就係為除異見。仲陰?! 明謀論啦吓話!HKRIP

我無搶口罩, 19年果陣買落唔少口罩周街派, 差唔多個個月都有入貨, 變左有幾盒存貨, 正好過渡到口罩最緊張果一輪, 加上公司每人每日有一個口罩供應, 算煩少一樣野。 果陣乜都要搶, 搶口罩、搶搓手液、搶濕紙巾、搶酒精紙、搶廁紙、搶米、搶乾糧、搶N95(工業用果啲都搶)、搶豬嘴濾罐。 初期口罩抬價抬到四五百蚊一盒, 負擔唔起日日換嘅家庭, 就要係口罩入面夾紙巾、夾紗布, 希望一個口罩用到一個星期, 再窮啲嘅就滴露消毒、洗完/蒸完重用, 某啲團體派嘅口罩薄到透視, 之後唯有民間自救車防水布口罩, 喺深水埗仲聽住啲婆仔係布店討論咩布料做內層好, 諗番起都覺得心痛。

件衫好靚呀。抓毛。花園街有好多出口店,價錢便宜之餘,品質仲好好的。$99真係好抵呀﹗

Same Here.

臉大掛耳條繩唔夠長戴得耐都好辛苦

我都係,一開頭四圍都冇口罩賣嘅時候,我都係用返SARS果時啲口罩咋😆


More Creators