SamSuka
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


之唔係超級市場

今日去超級市場

我:「請問你暖包喺邊度?」

職員:「係要新鮮嘅定預先包裝?

我(有新鮮暖包咁好?)

我:「我搵緊暖包喎!」

職員:「即係你要即時烘焙嗰隻?!」

我冇鬧佢啊,我好有禮貌呀,我冇投訴啊!

Comments

雲海,你進步了

未訓醒 XDD

😂 果條友咩事呀

暖包可能佢諗,即係新鮮出爐嗰啲?

XDD

外星人啱啱學廣東話

🤣🤣🤣

笑到我呢...我家人以為我傻咗

笑咗

多謝雲海令我好好咁笑一場

有冇新鮮暖男?

佢應該聽錯係麵包

佢開咗黎用緊再比你味新鮮囉😅

🤣 新鮮暖包


More Creators