SamSuka
simonshen
simonshen

patreon


【會員投票】 李嘉誠出售全部非中國港口

你認為這是否一個好deal?

Comments

股價大升都夠

Dennis Lam

係咪good deal 之餘,可能都要睇下會否派大額特別息,以長和往績就算賺大錢都唔多派大額特別息,如果今次派大額既話,可能都反映呢個世界已經無乜值得港企投資既大型項目了

思前想後

係1極既影響力縮退, 身為加拿大人既誠哥都無辦法啦, 對方要縮清白手套, 一竹杆打哂你全部野好正常, 有錢收返, 都算係好成功了

Good Year

揸現金會唔會俾党委綁架?

Joe

奇怪這deal 不用通過強國批嗎?

Chow Sindy

當然,呢個 deal 已經係宜家最好的選擇

Kay

真係咁好的 deal,又會比美國咁施壓先肯賣?有利可圖的唔使人講,一早賣咗。

Kay

保平安又有得賺錢,有咩好得過?

KTH

誠哥(及其家族)嘅deal,有邊一次令人失望㗎😄 每次都係教科書級別,財演們分析討論一星期都未夠😆

Albert Lee


More Creators