【會員投票】 李嘉誠出售全部非中國港口
Added 2025-03-05 17:01:21 +0000 UTC你認為這是否一個好deal?
Comments
股價大升都夠
Dennis Lam
2025-03-07 04:08:24 +0000 UTC係咪good deal 之餘,可能都要睇下會否派大額特別息,以長和往績就算賺大錢都唔多派大額特別息,如果今次派大額既話,可能都反映呢個世界已經無乜值得港企投資既大型項目了
思前想後
2025-03-06 02:56:27 +0000 UTC係1極既影響力縮退, 身為加拿大人既誠哥都無辦法啦, 對方要縮清白手套, 一竹杆打哂你全部野好正常, 有錢收返, 都算係好成功了
Good Year
2025-03-06 01:49:59 +0000 UTC揸現金會唔會俾党委綁架?
Joe
2025-03-05 20:52:48 +0000 UTC奇怪這deal 不用通過強國批嗎?
Chow Sindy
2025-03-05 19:31:06 +0000 UTC當然,呢個 deal 已經係宜家最好的選擇
Kay
2025-03-05 18:54:09 +0000 UTC真係咁好的 deal,又會比美國咁施壓先肯賣?有利可圖的唔使人講,一早賣咗。
Kay
2025-03-05 18:53:19 +0000 UTC保平安又有得賺錢,有咩好得過?
KTH
2025-03-05 17:42:33 +0000 UTC誠哥(及其家族)嘅deal,有邊一次令人失望㗎😄 每次都係教科書級別,財演們分析討論一星期都未夠😆
Albert Lee
2025-03-05 17:41:46 +0000 UTC