【會員投票 🇨🇦】 加拿大救生艇
Added 2025-03-25 17:01:01 +0000 UTC通過「加拿大救生艇」移民加拿大的港人,申請等候期面對延長狀態,如果你是當事人,會因此決定回流香港嗎?
Comments
救生艇應可工作,只是很多僱主會優先請 PR
堅離地書院 College
2025-03-31 00:24:07 +0000 UTC如果已經入閘理應不成問題的,如果未入就是另一回事
堅離地書院 College
2025-03-31 00:23:20 +0000 UTC個人理解,加拿大政府唔會趕人走,主要挑戰係等待期間的工作是否理想
堅離地書院 College
2025-03-31 00:22:47 +0000 UTC係擔心 uncertainty,同早年離開台灣二次移民的朋友一樣
堅離地書院 College
2025-03-31 00:22:06 +0000 UTC關鍵時刻有用的同溫層協助適應好重要 但如果所託非人,效果可以 disastrous
堅離地書院 College
2025-03-31 00:21:34 +0000 UTC加拿大係成功既失敗國度
Good Year
2025-03-26 00:26:42 +0000 UTCvisa到期無身份想留都無得留啦
Lyndon Ramsey
2025-03-25 23:26:41 +0000 UTC我依家就係艇上面,就係等緊批既人。個人唔會走,希望可以向政府爭取將D quota 攞返出嚟。 我覺得香港人要證明俾新政府睇到我哋唔做淨係攞福利、攞著數,我哋對加拿大係有貢獻(至少有交稅)。應該可以deserve 一個合理嘅PR 審批時間。
Joe
2025-03-25 19:49:20 +0000 UTC視乎等候期間能否繼續工作或居住, 若果一切不變的話當然應該繼續等
Chan Ivan
2025-03-25 19:34:52 +0000 UTC認識幾個去咗加拿大嘅朋友,已經拎到PR嘅唔會回流,已經入咗紙仲等緊嘅就都係會想等,因為已經等緊,就博下幾時等到,係仲讀緊書、未入得紙嘅好驚輪到自己嗰陣唔知要點 就個人觀察,其實佢哋最驚嘅唔係一直等,而係驚等嘅期間因為各種政府方面做唔切或者唔知咩原因續唔到Visa而變成逾期居留,或者要面對其他因為簽證問題而搵唔到工/返唔到工嘅窘境,或者等到半站中途嘅時候政策又有改變等等,有收入嘅都還好,仲讀緊書(燒緊錢)嘅,點都會諗吓萬一畢業搵唔到工唔夠錢燒咁點算,有啲人見到咁多不確定性係真係會好不安
Utsuri
2025-03-25 19:24:45 +0000 UTC其實好多人過咗嚟,每個人嘅背景都好唔同 嚟度加拿大都認識好多無論係嚟咗好耐定係剛剛嚟嘅香港人 有苦苦掙扎,有已經跳船有已經逐步踏上軌道,亦有剛剛完成目標,我當然沒有數據,亦都統計唔到究竟邊一類嘅人比較多。但係無可否認,移民係一切由零開始,萬事起頭難,當你面對咁多改變,然之後放棄咗喺香港建立嘅一切(就算你係剛畢業嘅大學生,你放棄其實都好多,你嘅支援網絡,你嘅人際網絡呢啲本身都係幫助你踏入社會嘅重要資產) 如果收入唔穩定(呢件事都應該常有發生),撫心自問,點會唔掛住香港嘅屋企人同朋友。如果返工遇到唔開心嘅事情,或者租樓嘅時候遇到一啲好差嘅事或者人,再加上等待PR無期,人當然會灰心,呢個時候亦都唔係簡簡單單講句加油,就可以克服得到。 只能夠話,作為香港人,喺呢邊我都見到好多互助嘅群組,未必適合每一個人,但係有困難嘅時候需要出嚟求助,如果見到身邊需要幫助,付出自己能夠付出嘅,即使係支持嘅說話,有時可能耐心嘅聆聽已經好有用,或者小心網路上面嘅暴力留言等等,共勉之🙏🏾
Caden
2025-03-25 18:18:31 +0000 UTC無得做嘢,無收入,任何人都無辦法唔跳船吧?
Joney Chow
2025-03-25 17:15:02 +0000 UTC