SamSuka
simonshen
simonshen

patreon


【會員投票 🇺🇸🇨🇦】 美加合併

如果美國、加拿大合併為「大亞美利加」,你認為對世界是否好事?

Comments

真想變成 '1984'?

MW

已經不重要

Frankco Tong

三戰後拼英國(只加所以10 %關稅)和工黨唔通係老友咩? 英國工黨D親友如果收得中國錢⋯⋯美國唔收咩?🤣🤣🤣起大使館⋯⋯換枝國旗有幾難?

Cat

撇開“主權”和自尊心不說,美加合併未必是壞事。雖然兩個制度有很多不同的地方,但制度是人訂立的,可以優化/調整。從貿易來看,加拿大人口4千萬,天然資源豐富,美國人口3億7千萬,做生意當然跟消費力強的國家貿易。如果大家有加拿大朋友便明白,加拿大很多人都去美國買東西,因為比加拿大便宜。也有很多去美國上大學。當然一談到主權、領土不可分割的層面上便沒什麼好說了,等於台灣和大陸一樣。雖然加拿大下個星期一大選,不過不同政黨都打關稅牌,這樣令政客避開加拿大本身的社會問題。所以誰當選都不會有很大區別。可是,政客不一定代表所有人民的心聲。為什麼不像澳洲對「Voice」來個全民投票那樣,人民說了算?那麼將來加拿大人吃粥吃飯都不必怨了。畢竟,這個世界沒絕對,一切都必須考慮 pros & cons。

AC

吞併一個左膠超級大國咪即係俾大量選票民主黨賀大媽勝選,危害遠超兩德統一喎

Joe

個癲佬三日唔埋兩日就話想吞併人,一係你夠膽就直接出兵/扶植民兵搞政變內戰,一係你就收聲唔好淨係識打嘴炮,呢個人永遠都係有破壞無建設,係二任更加一露無遺露晒底

Joseph

若是有近兩界咁嘅總統一定唔係好事😊

miuying yu

下一個投票係咪將泱泱大國分裂成 31個是否好事? 😅

Tai-bo Cheung 張大寶

As is the best for now.

德州公


More Creators