【會員投票】《九龍城寨之圍城》Vs《破地獄》
Added 2025-05-07 17:01:01 +0000 UTC《九龍城寨之圍城》擊敗《破地獄》,奪得香港電影金像獎最佳電影,你更喜歡當中哪一部?
Comments
兩部都 overrated
BM
2025-05-08 23:30:15 +0000 UTC我認為無需要比較,在香港仍然可以拍電影,香港人仍然可以選擇合自己口味的電影,電影有票房,電影界有工開,小故事或者大製作都好,令電影界可以繼續生存,新人舊人都可以撐下去。 更好的是有些電影可以來英國上影,已經是很好的事。
Aspirin
2025-05-08 11:09:38 +0000 UTC破地獄本身就係地獄
Gary Kwong
2025-05-08 03:08:47 +0000 UTC睇左一部,未睇另一部
wfp
2025-05-08 02:22:40 +0000 UTCSteven Spielberg拍嘅好多都係popcorn flick但唔代表佢哋唔係好電影
Ken Wong
2025-05-08 02:10:58 +0000 UTC我好怕唔識打嘅人扮高手,情懷是有的,但如杜sir所言,唔好睇囉!
Warren Ng
2025-05-08 01:43:50 +0000 UTC九龍城寨的工業技術、情懷表達、故事流暢、演員表現、全球觀眾迴響等等。最佳電影當之無愧
Funny Lau
2025-05-07 23:25:27 +0000 UTC淨係睇過圍城,冇比較唔投啦。(老老豆豆,我完全冇意慾睇破地獄)
Gary Lee
2025-05-07 17:15:47 +0000 UTC看我今天怎麼說
Bryan Chan
2025-05-07 17:13:34 +0000 UTC有深度 vs popcorn film
ST
2025-05-07 17:05:17 +0000 UTC