SamSuka
simonshen
simonshen

patreon


【會員投票】《九龍城寨之圍城》Vs《破地獄》

《九龍城寨之圍城》擊敗《破地獄》,奪得香港電影金像獎最佳電影,你更喜歡當中哪一部?

Comments

兩部都 overrated

BM

我認為無需要比較,在香港仍然可以拍電影,香港人仍然可以選擇合自己口味的電影,電影有票房,電影界有工開,小故事或者大製作都好,令電影界可以繼續生存,新人舊人都可以撐下去。 更好的是有些電影可以來英國上影,已經是很好的事。

Aspirin

破地獄本身就係地獄

Gary Kwong

睇左一部,未睇另一部

wfp

Steven Spielberg拍嘅好多都係popcorn flick但唔代表佢哋唔係好電影

Ken Wong

我好怕唔識打嘅人扮高手,情懷是有的,但如杜sir所言,唔好睇囉!

Warren Ng

九龍城寨的工業技術、情懷表達、故事流暢、演員表現、全球觀眾迴響等等。最佳電影當之無愧

Funny Lau

淨係睇過圍城,冇比較唔投啦。(老老豆豆,我完全冇意慾睇破地獄)

Gary Lee

看我今天怎麼說

Bryan Chan

有深度 vs popcorn film

ST


More Creators