【會員投票🗳️】 歐陽萬成
Added 2025-07-08 17:01:01 +0000 UTC香港出生的美國棟篤笑演員歐陽萬成(Jimmy O. Yang)到中國大陸、香港開騷,你如何看待?
Comments
無嘢既,搵食啫 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=726556063326972&id=100079177552273
KTH
2025-07-12 13:43:14 +0000 UTChttps://x.com/hkdc_us/status/1943994106453057623 同唐超握手,食相差到呢
Joe
2025-07-12 11:50:15 +0000 UTC以前佢上Joe Rogan Podcast講過佢屋企就係知道共產黨信唔過先移民,2019鎮壓是意料之內,結果今日人民幣真香
Joe
2025-07-09 12:31:45 +0000 UTC大家都對 Jimmy O Yang 比較寬容,我初頭都係,但係睇過一條片,佢去到上海之後,佢指住酒店落地玻璃外灰濛濛既天氣話出面天清氣朗,真係令我諗起館長一樣咁噁心,兩個真係分別唔大。 我相信佢只係收中共錢既大外宣,而呢單生意個範圍係包括 Xiang Gang 既,我印象中好似係XG政府請佢過黎做大外宣說好香港故事既,清醒既人應該知道無必要吹捧佢既虛偽行徑,否則你同宣傳 XG 由治及興有咩分別呢?
KTH
2025-07-09 02:39:33 +0000 UTC有係香港睇佢場show,silicon valley 已經有留意佢,好耐之前有因為想睇佢美國既talk show 而subscribe prime 一個月。香港場show 值得欣賞既地方係好本地化,香港既元素係佔左 9成以上,但太過賣情懷,賣佢有幾鐘意香港,個show 有幾首歌唱左幾句,半斤八兩,尹光同紅日,佢懷念既時空係80/90年代佢成長既香港。 對於我呢個見證住香港改變既留下來的人,就會覺得,而家香港都變哂唔係咁,反而會覺得佢離地。
Chung
2025-07-09 01:34:43 +0000 UTC放心,過多兩三代,慢慢大家就會覺得某某仲識得,而又肯講廣東話,甚至乎用下某啲香港俚語,已經如獲至寶。 只要對方沒有表態「撐」/ 「奶」極權,又能夠吸引/ 凝聚全球目光,我看不到為何不可以各取所需,不必排他心理過強。 你認為他「消費」某某「情懷」,其實我們也可以同樣「消費」他。 到某天「撐港人」的門檻進化到查三代政治成分,又要土生土長,又要有公開場合發表啱聽言論,審查比任職國安單位更多更難,是否大家所樂見? 「佢都係搵食姐⋯?」 咁大部分人何嘗唔係搵食,最好間中可以返下香港食點心,又可以低調做人。何必太過批判呢?
小熊分析員
2025-07-09 00:19:59 +0000 UTC基本認同,不過去中國搵食好難唔舔
Ken Wong
2025-07-08 23:55:29 +0000 UTC寬容少少,人地係美國人,只要唔係係度跪舔,都唔係問題。香港人唔接受只會被逼去大陸搵食。 支持黃色經濟主要針對中共系統性封殺異見者而大家可以做既反制措施。過分執著黃藍商人藝人只會推人去深藍深紅。 運動要成功要團結到越多人越好,執著夠唔夠黃,到時要點樣清算,永遠唔會成功。 西班牙內戰,共和派起初佔優都係內鬥先輸。 可以睇下Monty Python: Life of Brian 入面 Splitter 一段戲。
Bryan Chan
2025-07-08 18:03:53 +0000 UTC搵食啫😅 唔係所有都人都非必要對唔係自己嘅居住地有政治立場 如果咩都要分就同班新移民去到外國都將人地嘅舖亂分黃藍差不多🤣🤣
Kirishima
2025-07-08 17:35:03 +0000 UTC