Hello clan! Next week we start the Dark Reaper video series, the first one is the black armour, I think it's been a really cool video series with this miniature. This week we also have a super cool video of Ûthar's energy weapons. Thank you very much for your support!!!!
Hola clan! La semana que viene comenzamos la serie de videos del Dark Reaper, el primero es la armadura negra, creo que ha quedado una serie de videos chulísima con esta miniatura. Esta semana tenemos también un video súper guapo de las armas de energía de Ûthar. Muchas gracias por vuestro apoyo!!!!
José David González Ramos
2024-06-17 07:26:04 +0000 UTCZueltezilla (@carmen_en_ad)
2024-06-15 09:32:15 +0000 UTCJosé David González Ramos
2024-06-08 05:02:41 +0000 UTCTheren Williams
2024-06-07 19:54:17 +0000 UTC