Hello clan! Next week we start with the process of this Dark Angel, I have painted it with relatively simple techniques and with a super good result for the time invested (about 5 hours). The video series will consist of 3 parts, Armour, elements and osl and the last one about the base. I hope you enjoy it and thank you very much for your support!
Hola clan! La próxima semana empezamos con el proceso de este Ángel Oscuro, Lo he pintando con técnicas relativamente sencillas y con un resultado super bueno para el tiempo invertido (unas 5 horas). La serie de videos va a consistir en 3 partes, Armadura, elementos y osl y el último de la peana. Espero que lo disfrutéis y muchas gracias por vuestro apoyo!
Asterio
2024-12-16 16:26:47 +0000 UTCJosé David González Ramos
2024-12-15 18:35:25 +0000 UTCBIFROST
2024-12-15 12:55:19 +0000 UTC