いつもご支援ありがとうございます。 みっぷです。 ペースが落ちてしまって申し訳ありません。 やっとリムルの最初の一幕が終わりました。。。('、3 _ヽ)_ 今までの絵からつなげてセリフも追加したので 1枚目から再度上げなおしていますがご了承ください! 負けてヤられるまでの流れを描いたのは何気に初めてかもしれません…。 しかも描いているうちにもう3~4シチュほど思いついてしまい…。 全部描くかはわかりませんが、しばしお付き合いいただければと 思います。。。! Thank you for your support. This is Mip. Finally I finished drawing Rimul's one scene... The pace has slowed down. sorry.('、3 _ヽ)_ I added lines to the past paintings and connected them with new illustrations. I got inspired while drawing and came up with 3 or 4 scenes. I don't know if I will draw them all. I want you to draw a little more,please... Thank you!!
arukari8
2021-05-12 15:42:36 +0000 UTC紅葉 12
2021-05-12 10:22:15 +0000 UTC