SamSuka
arukari8
arukari8

fanbox


現在の進捗について

いつもご支援ありがとうございます。 みっぷです。 前回更新から日が空いてしまい申し訳ありません💦 現在マンガの描き方の研究と練習を行っています…。 2Pほど習作を作ろうとしていますが思ったより難しく…。 CG集のおまけマンガの時みたいに何も考えない感じの方が上手くいくのかもしれない、と今この文章を書きながら思いました。 載せてる絵はCG集におまけで入れようとしたけど忘れたバッドエンドと、youtubeのサムネで見かけた画像のイラスト化です。 土日が終わるまでには何らかの練習成果をアップしたいと思います…! 今少しお待ちください! Thank you for your support. This is MIP. I'm sorry it's been a while since the last update... I am currently studying and practicing how to draw manga ... I'm trying to make a study about 2P, but it's more difficult than I expected ... The picture I put is an illustration of the bad end that I tried to put in the CG collection but forgot, and the image I saw on the youtube thumbnail. By the end of Saturday and Sunday, I would like to improve some practice results ...! Please wait a moment! Thank you!!

現在の進捗について 現在の進捗について 現在の進捗について 現在の進捗について

More Creators