SamSuka
arukari8
arukari8

fanbox


次に描くものについて About what to draw next

いつもご支援ありがとうございます。

みっぷです。


次に描くero絵は、以下のうちどれかにしようと思っています。

・サラ 連作CGの続き 残り2枚 (テイルズオブリンク)

・リムル 連作CG 3枚 (テイルズオブデスティニー2)

・マトイ トゥルークラスタ敗北絵 1枚 (PSO2)


順番については特に決めていないので

いきなりマトイが現れる可能性もあります…w

もし順番についてご要望があれば、コメントなどに

頂けると嬉しいです!


Thank you for your support everytime.

I'm thinking of drawing one of the following.


1 Sarah's next part (tales of link)

2 Rimul 's continous work(tales of destiny 2)

3 Matoi (true cluster)

everythings are defeat situation.


Drowing order has not been decided.

Please let me know if you have a request of order.


However, I may not be able to meet your request...

thank you!



次に描くものについて About what to draw next

Comments

I like the order sound fine for me :3

Sagarashi


More Creators