いつものように2月です It's Feb, As Always
Added 2022-02-01 03:42:57 +0000 UTCOnce enough pledges go through I will send out a newsletter to everyone, Also the The Feburary Request post will be posted later too.
Thank you for your patience.
十分な誓約が済んだら、ニュースレターをみんなに送ります。また、2月のリクエストの投稿も後で投稿されます。
お待ちいただいてありがとうございます。