SamSuka
kindandowa
kindandowa

fanbox


モンエナ

久しぶりのモンエナ、エナジードリンクプランの頃が懐かしい(´∀`*)

ウルトラバイオレットチャージ!

I drank Monster Energy for the first time in a while, and it was very delicious! I like Ultra Violet!



-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

・ご支援、応援励みになっています。ありがとうございます!

・Thank you for supporting me, always.That gives me a lot of motivation.

モンエナ

Comments

必殺技みたいに言いたくなる商品名ですよね 実は僕も言いましたw 出す時の決め台詞として使いますw

電箱/DENBAKO

ウルトラァ!バァァァイオレットォォォォォ! 角度も画像も息子もウルトラァ!╭( ・ㅂ・)و̑ グッ ふぅ・・・いっぱい出た(事後

arugald

It tasted like grape. I hope it will be released in Taiwan!

電箱/DENBAKO

purple! What flavor? I haven’t seen it here in Taiwan~

蘇華


More Creators