SamSuka
kindandowa
kindandowa

fanbox


珈琲購入報告

今月も皆様からいただいた支援金を使って

作業中に飲むドリンクを購入させていただきました。

今月は久しぶりに珈琲にしました☕

氷を入れて飲むと美味しい気候になってまいりましたね

クーラーを付けた日などもありました💦

皆様も気候の変化で体調など壊されぬよう

元気いっぱい、フル勃起で過ごしてください!


This month we again used the support money you gave us to

We have purchased drinks to drink during the work.

This month we decided on coffee for the first time in a while.☕

Japan is getting to be a good climate to drink with ice.

There were days when we turned on the air conditioner.💦

I hope everyone is doing well and not getting sick due to the change in climate!



-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

・ご支援、応援励みになっています。ありがとうございます!

・Thank you for supporting me, always.That gives me a lot of motivation.

珈琲購入報告

Comments

なんとぉ!確かに暑い日のアイスコーヒーは グビグビいっちゃいますよね、お大事にペ同士っ(๑•̀ㅂ•́)و✧

電箱/DENBAKO

今は季節の変わり目で体調崩しやすいから、ほんと気を付けてくだされ、ぺ同士!╭( ・ㅂ・)و 昨日アイスコーヒーを飲み過ぎて、お腹が大変なことになった自分からでした(’A‘)

arugald


More Creators