Hello everyone!
So for the last four days, I've been playing Honkai Star Rail non-stop. It is super fun, and I finished the story. I am very excited to make art of some of my favorite characters from the game, any guesses on who? :v
I really wanted Clara but I got Himeko on Departure Warp and Welt on standard banner, so I'm kinda sad.
Anyways, I just wanted to make this post to talk about my experience and share my progress!
みなさん、こんにちは!
ここ4日間、私はひたすら「Honkai Star Rail」をプレイしていました。とても楽しく、物語も終わりました。私はゲームのお気に入りのキャラクターたちのアートを作るのがとても楽しみで、誰だと思いますか? :v
私は実は「Clara」が欲しかったのですが、「Departure Warp」では「Himeko」、「Standard Banner」では「Welt」を引いてしまったので、ちょっと悲しい気分です。
とにかく、私は自分のプレイ体験を話し、進捗状況を共有したかったので、この投稿を作りました!