So, I doing a raffle on x for the 20k follows if you like to enter here ^^. Again, thank you so much for your support and love, I really appreciate y'all
---
Bueno, ando haciendo una rifa en X por los 20k de seguidores por si gustan entrar aquí. De nuevo, muchísimas gracias por su apoyo y cariño. Los aprecio mucho!!
DadGouhin
2025-09-08 04:04:16 +0000 UTC