Sorry guys, I accidentally deleted the Backstage Pass tier (¥3000) while removing a higher (and legacy) tier....... It's back now, so if you were on the Backstage tier, please re-pledge for upcoming posts. Support says there will be no additional charge because you have already paid for June. Other tiers aren't affected by this. If any questions comment below or message me. So sorry for the trouble, and thanks for your generous support!! 使われずに残っていた上位プランを消す際に、誤ってBackstage pass(¥3000)プランを消してしまいました…...。 プランは作り直したのですが、Backstageを支援されていた方は今月分の投稿閲覧ができなくなっていると思うので、再度プランへのご加入をお願いいたします。6月中であれば追加の課金等は発生しません。 なお、他のプランを支援中の方には影響はありません。 ご不明な点ありましたらコメントかメッセージでお願いします。 ご迷惑をおかけします。どうぞよろしくお願いいたします! 追加の課金が発生しない件のヘルプページ Help article about no additional charge (Japanese) https://fanbox.pixiv.help/hc/ja/articles/360005115373-%E5%89%8A%E9%99%A4%E3%81%95%E3%82%8C%E3%81%9F%E3%82%AF%E3%83%AA%E3%82%A8%E3%82%A4%E3%82%BF%E3%83%BC%E3%81%AE%E3%83%97%E3%83%A9%E3%83%B3%E3%81%8C%E5%BE%A9%E6%B4%BB%E3%81%97%E3%81%9F%E5%A0%B4%E5%90%88%E3%81%A9%E3%81%86%E3%81%AA%E3%82%8A%E3%81%BE%E3%81%99%E3%81%8B-
1=2
2020-06-09 17:03:24 +0000 UTCAilan
2020-06-08 16:34:15 +0000 UTC1=2
2020-06-08 04:43:28 +0000 UTCアンギラス
2020-06-07 20:37:55 +0000 UTC