Ungearing time at an exhibiton closed.... Thanks for waiting! Took longer but I'm satisfied ...hope you enjoy the feast too🤤 We will have one more color set for the June folders. Probably a simpler one. クローズしたエキシビションでの一コマ… お待たせしました!だいぶ押してしまいましたが満足しました…お楽しみいただけると幸いです🤤 6月分フォルダにはカラーもう1セット入ります。たぶん小さめの絵になります。